Per primera vegada, els professionals de l’atenció primària tenen l’oportunitat de compartir formalment les seves experiències de pràctica clínica habitual en el 1r Concurs de casos clínics a l’atenció primària, convocat per l’ICS a la ciutat de Barcelona. Demà, 30 de juny de 2016, al migdia tindrà lloc la Jornada en què es posaran en comú els casos finalistes.
El Jurat ha avaluat la trentena de casos rebuts i n’ha escollit vuit de finalistes, que són els que es presentaran a la Jornada. Un cop acabada l’exposició, el Jurat, integrat per set membres, decidirà quin és el mereixedor del Premi al Millor Cas del 1r Concurs de casos clínics a l’atenció primària. Mentre el Jurat delibera, també ho farà el públic assistent i podrà votar en línia, cosa que permetrà concedir el Premi del Públic al Cas clínic més popular.
A més dels professionals autors dels casos finalistes, participarà en la Jornada Rafael Ruiz, gerent de l’Àmbit d’Atenció Primària Barcelona Ciutat, i Belén Enfedaque, que n’és la directora assistencial.