Els professionals de l’Hospital de Viladecans podran fer els seus tràmits laborals a través del mòbil

Nou-aplicatiu-Hospital-de-ViladecansL’Hospital de Viladecans ha posat en marxa una eina informàtica que permetrà a tots els seus professionals accedir des del telèfon mòbil al portal del treballador, l’espai des d’ on es realitzen els tràmits laborals més freqüents. Aquest centre es convertirà així en el primer de l’Institut Català de la Salut a oferir un servei d’aquestes característiques.

Mitjançant el telèfon mòbil, els professionals de l’hospital podran demanar vacances i altres permisos, consultar el resum de permisos gaudits i pendents, accedir al seu calendari laboral mensual, i tenir informació de l’evolució de la seva jornada anual, entre d’altres tràmits. Alhora, els professionals amb personal al seu càrrec, a més de les utilitats indicades, podran validar les peticions de vacances i permisos dels professionals del seu equip, demanar permisos per a un treballador, o examinar el planning mensual o els dèbits horaris dels seus col·laboradors. Totes aquestes utilitats es realitzaran en temps real, donant una gran efectivitat i transparència al sistema.

Aquesta iniciativa ha estat possible per la col·laboració entre l’Hospital de Viladecans, els Serveis Informàtics de la Gerència Territorial Metropolitana Sud de l’ICS i l’empresa Denario, gestora de l’aplicatiu de recursos humans de l’hospital.

L’Hospital de Viladecans és un dels centres més innovadors en gestió informàtica dels recursos humans. A principis d’any va posar en marxa Clau, una aplicació per a mòbils que ajuda a organitzar els corretorns (personal no adscrit a un servei fix que cobreix absències i fa reforços). Alguns professionals de l’hospital han destacat també a nivell individual pel desenvolupament d’aplicatius que faciliten aspectes concrets de la seva feina.

Advertisements
Aquesta entrada s'ha publicat en Notícia i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.