A partir de l’1 de juliol l’ICS oferirà el servei de cita prèvia telefònica a l’atenció primària a través d’una central de trucades pròpia

callcenter_CAP_GavarraA partir del dia 1 de juliol, totes les trucades que es facin per demanar dia i hora de visita a qualsevol dels centres d’atenció primària de l’ICS seran ateses per operadores. Fins ara, aquest servei s’oferia a través d’un sistema extern de resposta robotitzada. Amb aquest canvi, l’organització vol millorar l’accessibilitat dels usuaris als serveis d’atenció primària i el seu grau de satisfacció amb el servei de cita prèvia telefònica.
Gràcies a la internalització d’aquest servei, els usuaris que truquin als telèfons de cita prèvia 93 326 89 01 o 902 111 444 seran atesos per una de les operadores de què disposarà la central de trucades de l’ICS. L’horari d’atenció serà de 8 a 22 hores, de dilluns a divendres laborables.

L’ICS també ofereix la possibilitat de programar visita de medicina de família, pediatria, infermeria, odontologia i treball social per Internet. Aquest tràmit en línia està disponible les 24 hores, tots els dies de l’any. A més, els usuaris també poden demanar hora de forma presencial al seu CAP.

A mitjà termini, la central de trucades de l’ICS també oferirà altres serveis de promoció de la salut com, per exemple, seguiment de persones amb malalties cròniques, tasques d’enllaç entre l’atenció primària i l’atenció especialitzada o campanyes telefòniques de prevenció de la grip o dels efectes de les onades de calor.

Advertisements
Aquesta entrada s'ha publicat en Notícia i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.